OVER FLEURIG BLOEMEN & ACCESSOIRES

In onze sfeervol ingerichte bloemenwinkel aan de Kerkweg 76 in Heemskerk vindt u een divers assortiment dagverse snijbloemen. Ook bieden wij u een ruim assortiment seizoensbloemen uit het Heemskerkerduin.

Mijn naam is Laura Aardenburg, eigenaresse van Fleurig bloemen & accessoires. Mijn roots liggen in het Heemskerkerduin, daar ben ik als dochter van een bloemenkweker opgegroeid. De keuze om te kiezen voor de opleiding bloem & design is daarom ook niet zomaar komen aanwaaien.

Na het afronden van mijn opleiding ben ik fulltime als bloemist gaan werken. Na enige tijd ontstond de mogelijkheid om een eigen bloemenwinkel te starten. Op 22-jarige leeftijd ben ik de uitdaging aan gegaan. Nu 9 jaar later is Fleurig bloemen & accessoires aan de Kerkweg 76 een gevestigde naam in Heemskerk.

BEZOEK ONZE WINKEL

Kerkweg 76