WORKSHOP

Najaarsworkshop

Gelukkig duurt de zomer nog even maar bij Fleurig plannen we graag vooruit!

Herfst, met zijn prachtige kleuren. Maar wie zegt dat we de zomer moeten vergeten? Onze najaarsworkshop geeft je een knipoog naar de zonnige dagen in deze gezellige tijd van het jaar!

Wat bieden wij aan?

1. Rond tafelstuk op oasis

Het tafelstuk maken wij in een ronde aardewerk schaal. De schaal vullen wij met steekschuim. Het steekschuim vullen we op met mooie kleurrijke bloemen & herfst materialen. Denk hierbij aan verschillende soorten herstbloemen, bessen &najaars vruchten.

Het tafelstuk heeft een doorsnede van ongeveer 40 cm.

2. Krans met herfst materialen op oasis

De basis is een krans van oasis. Tijdens de workshop steken we de krans volledig op met kleurrijke bloemen, groen & herfst materialen. Denk hierij aan verschillende soorten bessen & bloemen. Een groot gedeelte van de materialen drogen mooi op & een klein gedeelte is vers. Als de krans klaar is heeft deze ongeveer een doorsnede van 40 cm.

Onderstaande afbeelding is een sfeerafbeelding, het voorbeeld staat vanaf 26 augustus in de winkel.

herfst workshop

Meer informatie + boeken workshop najaar

Groepsworkshop

Een groepsworkshop als bedrijfsuitje, babyshower of vrijgezellenfeest is bij ons ook mogelijk. Wij bieden een groepsworkshop aan vanaf 10 personen met een maximum van 20 personen.

Interesse? Stuur een mail naar winkel@fleurigheemskerk.nl.

BEZOEK ONZE WINKEL

Kerkweg 76